Shoplog Ikea

Ikea, you love it or you hate it en ik I LOVE IT! Ik kan er niet vaak genoeg komen en ga er ook nooit met legen handen naar huis. Het is niet zo dat mijn hele huis vol staat met Ikea spullen maar hier en daar is wel het een en ander te vinden. Deze week ben ik weer eens naar Ikea geweest, in Eindhoven want dat is voor mijn het dichtsbij. Natuurlijk kwam ik met een volle blauwe Ikea tas thuis en vandaag laat ik zien wat daar allemaal in zit.

Op de site van Ikea had ik een aantal leuke kerst artikelen gezien maar helees viel dat een beetje tegen toch heb ik een paar kerst items gekocht.


Twee setje kerstlampjes op batterijen die ik wil gebruiken voor een leuk kerststukje, daar kocht ik ook batterijen bij maar helaas heb ik de verkeerde batterijen mee genomen. Daarnaast ook nog de drie halve bolletje die ook licht geven en op batterijen werken.


Een soort ketting/slinger voor in de kerstboom. ik weet niet zeker of ik hem ook ga gebruiken maar hij zag er wel leuk uit.


Nee het is geen kookwekker, daar kun je hem ook voor gebruijken maar er zit nog een hele handige functie op. Namelijk, je kunt hem ook gebruiken als thermometer en dan vooral als vleesthemometer en dat is echt heel handig. Ik gebruik hem bijvoorbeeld als ik beenham ga klaar maken, dan braad ik hem eerst aan en laat hem dan verder garen in de oven. Zonder deze thermometer is het erg moeilijk om te weten wanneer het vlees gaar is en rauw of doorgebakken beenham is niet lekker. Een vleesthermometer is dus ideaal want ik heb hem zelf al en gebruik hem met veel plezier, deze heb ik voor mijn zusje gekocht als kerst kado. De drie keukenhulpjes zijn wel voor mezelf, een appelboor, een citroenschilrasp en een meloen/appel bolletjes ding.


Een pakje servetten voor mijn moeder want ze zocht servetten in deze kleur. En gekleurde ziplock zakjes die ik zelf ga gebruiken.


Omdat ik veel avonddiensten werk en dan dus ook op mijn werk eet komen deze bakjes goed van pas. Ik ben namelijk niet echt fan van kant-en-klaar maaltijden dus als ik eten over heb gaat het in een van die bakjes zodat ik tijdens mijn avonddiensten lekker van mijn eigen kookkunsten kan genieten!


Hhhmmm geurkaarsen, ik ben er dol op en bij Ikea hebben ze hier veel keus in dus heb ik mijn voorraad weer aangevuld. Ik kocht drie vanille en twee kaneel kaarsen, een setje met drie kleine kaarsjes met taart geuren en vanille waxinelichtjes. Helemaal klaar voor de donker dagen dus.


Kado’s krijgen is heel leuk maar kado’s geven vind ik zelf ook erg leuk en vooral met de kerstdagen. Het gaat natuurlijk om het kado zelf maar ik vind het ook leuk om het kado mooi in te pakken en daat komen deze kadodoosjes en kadotasjes goed bij van pas.


Dit pakket zag ik liggen en sprak me meteen aan, er zit van alles in, lintjes, stickers, kleine kaartjes en gedecoreerd papier. Leuk voor kado’s maar ook voor andere dingen.


Als laatste nog een schaar, een kartelschaar om stof mee te knippen voor al mijn creatieve projectjes.

Dit waren alle dingen die ik gekocht heb bij de Ikea, aardig wat maar allemaal leuke spullen!

Liefs Nina

Geef een reactie

