Favo muziek

Muziek, ik kan niet zonder! Het liefst luister ik de hele dag muziek, al ik op sta, in de auto naar het werk, tijdens het koken en zelfs als ik ga slapen. Vaak heb ik een aantal lievelingsnummer die ik zo vaak draai dat ik ze na een tijdje wel zat ben maar dan komen er weer nieuwe lievelingsnummer. Vandaag wil ik mijn favorieten nummers van dit moment met jullie delen.

The Fear, Ben Howard
De hele CD van Ben Howard is echt een aanrader maar dit is toch naar mijn mening het beste nummer van de CD. Mooie tekst die lekker mee te zingen is en ik krijg er een fijn gevoel van als ik er naar luister.

Come Together, Kane
Toen ik dit nummer voor het eerst op de radio hoorde wist ik meteen dat het Kane was maar ik was er niet meteen weg van. Pas nadat ik het een paar keer gehoord had begon ik dit nummer leuk te vinden. En nu draai ik het kei hard in de auto en zing uit volle borst mee!

Let Her Go, Passenger
Een lief en klein liedje waar ik rustig van word als ik er naar luister.

Little Bird, Ed Sheeran
Van dit nummer wordt ik zo vrolijk, lekker pakkende tekst en goede melodie.

Epic, Sandro Silva
Dit nummer luister ik vaak maar niet omdat het zo’n goed liedje is maar het houd me wakker. En nu vraag je je af waarom wil je wakker gehouden worden nou daar is een goede reden voor! Ik werk namelijk ook nachtdiensten en als ik dan na zo’n dienst naar huis moet rijden willen mijn ogen soms iets wat ik liever niet wil, dichtvallen. Daarom draai ik graag die lied opweg naar huis want dan blijf ik goed wakker en kom ik veilig thuis!

Dit waren ze dan, mijn favoriete nummers van dit moment!

Liefs Nina

Geef een reactie

